Vissza

Újabb közös ügyfélszolgálatot nyitottak a fővárosi közszolgáltató cégek

Újabb közös ügyfélszolgálatot nyitottak a fővárosi közszolgáltató cégek

A júliusban megnyitott Budai Ügyfélszolgálati Központ után immár a FŐTÁV Zrt. XI. kerületi, Barázda utcai Dél-budapesti ügyfélszolgálati irodájában is lehetőség van egy helyen több fővárosi szolgáltató cég ügyeit intézni. A fővárosi szolgáltató cégek közül a Budapesti Távhőszolgáltató Zrt. (FŐTÁV), a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. (FKF) és a Fővárosi Vízművek Zrt. idén kötöttmegállapodást több közös ügyfélszolgálat működtetésére. A fővárosi tulajdonú cégek elhatározták, hogy a főváros lakosságának az eddigieknél magasabb fokú és korszerűbb kiszolgálása érdekében több helyszínen az ügyfelek által valamennyi társaság szolgáltatásait elérhető közös ügyfélszolgálati irodákat nyitnak, illetve a már működő irodákban 1-1 pulttal a többi szolgáltató is megjelenik.

Az együttműködés célja, hogy az ügyfelek egy helyen intézhessék a különböző szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeiket, ne kelljen a város különböző pontjaiba utazniuk.

A közös irodafejlesztések sorában ezúttal a FŐTÁV Dél-budapesti ügyfélszolgálatán, a XI. kerület Barázda utca 20-30. szám alatt nyitott pultot az FKF Nonprofit Zrt., illetve a Fővárosi Vízművek Zrt., ahol mostantól az igényesen kialakított és az ügyfelek kényelmét szolgáló ügyfélszolgálaton a távhő mellett a víz és a hulladékszállítási szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés is elérhető az ügyfelek számára. Az irodában a „bababarát" ügyintézéssel is az ügyfelek kényelmét szolgáljuk, hiszen a kisgyermekkel érkező szülőknek játszósarok is rendelkezésre áll és részükre a soron kívüli ügyintézőhöz jutást is biztosítjuk.

A Barázda utcai ügyfélszolgálathoz hasonló közös iroda legutóbb nyáron nyitotta meg kapuit a Fő utca 47. szám alatt, valamint a FŐTÁV hasonló ügyfélközpontban van jelen a Vízművek székházában, a Váci út 23-27. szám alatt működő ügyfélponton.

A FŐTÁV Dél-budapesti ügyfélszolgálatán most kialakított közös ügyfélszolgálat valamennyi budapesti fogyasztó kényelmét szolgálja, megkímélve őket a hosszabb utazás okozta kellemetlenségektől.

Budapest, 2015.12.09.

FŐTÁV Zrt.