Ügyintézés telefonon

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, a FŐTÁV Zrt. telefonos ügyfélszolgálatának 2020. augusztusi nyitvatartási rend változásáról.

Napok

Telefonos ügyfélszolgálat

2020.08.17.

8:00-20:00

2020.08.20.

Nem elérhető

2020.08.21

Nem elérhető

2020.08.29

8:00-15:00

Megértésüket köszönjük!

FŐTÁV Zrt.

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-700-7000 telefonszámon érhetik el.
További információkért kérjük görgessenek a lap aljára.

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket a gyors és kényelmes on-line ügyintézési lehetőségről. Kérjük keresse fel honlapunkat és regisztráljon az on-line ügyfélszolgálatunkon (https://ugyfelszolgalat.fotav.hu/), ahol az alábbi ügyeket is intézhetik:

  • Számlák, egyenleg megtekintése
  • Postai csekk igénylés (adott számláról és/vagy folyószámla egyenlegről)
  • Részletfizetési igény rögzítése (a megállapodás az igény rögzítést követően azonnal e-mailen megküldésre kerül)
  • Fizetési mód változtatása
  • Fogyasztási adatok megtekintése, letöltése
  • Díjfizető változás, névváltozás ügyintézése
  • Bankkártyás fizetés

Üdvözlettel,
FŐTÁV Zrt.


Menürendszer

 

A FŐTÁV Zrt. az alábbi telefonos menürendszerrel várja ügyfelei hívását:
 

 

Várható ügyfélforgalom

Amennyiben szeretné felkeresni telefonos ügyfélszolgálatunkat, a várható ügyfélforgalomról ide kattintva tájékozódhat.
(Az ügyfélforgalmi információk előző időszakok tapasztalatain alapulnak.)

Műszaki hibabejelentés

Műszaki hibabejelentés (06-1-700-7000 1.1 és 1.2-es menüpontok) vonalunk éjjel nappal elérhető.

Egyéb ügyben

  • hétfőtől szerdáig 8:00-tól 17:00-ig,
  • csütörtökön 8:00-tól 20:00 óráig,
  • pénteken pedig 8 és 15 óra között várjuk hívását.

Galéria