Ügyintézés telefonon

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket a gyors és kényelmes on-line ügyintézési lehetőségről. Kérjük keresse fel honlapunkat és regisztráljon az on-line ügyfélszolgálatunkon (https://ugyfelszolgalat.fotav.hu/), ahol az alábbi ügyeket is intézhetik:

  • Számlák, egyenleg megtekintése
  • Postai csekk igénylés (adott számláról és/vagy folyószámla egyenlegről)
  • Részletfizetési igény rögzítése (a megállapodás az igény rögzítést követően azonnal e-mailen megküldésre kerül)
  • Fizetési mód változtatása
  • Fogyasztási adatok megtekintése, letöltése
  • Díjfizető változás, névváltozás ügyintézése
  • Bankkártyás fizetés

Üdvözlettel,
FŐTÁV Zrt.


Az ünnepek alatti elérhetőségeink a következőek:

 

Dátum

Telefonos ügyfélszolgálat

2018. 11. 30. péntek

8:00-15:00

2018.12.01. szombat

8:00-15:00

2018.12.15. szombat

8:00-15:00

2018. 12. 21. péntek

8:00-15:00

2018.12.24. hétfő

Nem elérhető

2018.12.25. kedd

Nem elérhető

2018.12.26. szerda

Nem elérhető

2018.12.27. csütörtök

8:00-20:00

2018.12.28. péntek

8:00-15:00


Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy a műszaki hibabejelentő vonalunk 0-24 óra között hívható az ünnepi nyitva tartás alatt. Elérhetősége: 06-1-700-7000


Menürendszer

A FŐTÁV Zrt. az alábbi telefonos menürendszerrel várja ügyfelei hívását:
 

Várható ügyfélforgalom

Amennyiben szeretné felkeresni telefonos ügyfélszolgálatunkat, a várható ügyfélforgalomról ide kattintva tájékozódhat.
(Az ügyfélforgalmi információk előző időszakok tapasztalatain alapulnak.)

Műszaki hibabejelentés

Műszaki hibabejelentés (06-1-700-7000 1.1 és 1.2-es menüpontok) vonalunk éjjel nappal elérhető.

Egyéb ügyben

  • hétfőtől szerdáig 8:00-tól 17:00-ig,
  • csütörtökön 8:00-tól 20:00 óráig,
  • pénteken pedig 8 és 15 óra között várjuk hívását.

Galéria