Műszaki hibabejelentés általános feltételei

Tájékoztatjuk, hogy az épületen belüli fűtési és melegvíz hálózat karbantartása a tulajdonosi közösség feladata, mivel az a közösség tulajdonát képezi.

Társaságunk felé történő műszaki hibabejelentésével elfogadja, hogy amennyiben az Önök közössége nem kötött társaságunkkal Átalánydíjas Üzemeltetést Támogató Szerződést, és amennyiben az Ön által igényelt kiszállás során megállapítást nyer, hogy a bejelentett hiba a lakó, vagy egyéb tulajdonosi közösség, vagy intézmény tulajdonában és kezelésében lévő hálózati elemekre vezethető vissza, vagy a hibakivizsgálás során megállapításra kerül, hogy nem áll fenn a bejelentett hibajelenség, úgy a FŐTÁV Zrt. 10.400,- Ft + Áfa (27%), azaz összesen bruttó 13.208.- Ft fizetendő kiszállási díjat számláz ki az Ön részére utólag, amely magában foglalja a kis anyagköltségű hibaelhárítást is. A kiszállási díjról szóló számla fizetési módja minden esetben átutalás. Amennyiben ez nem megfelelő Önnek, kérjük csekk igényét jelezze helyszínre kiérkező munkatársainknak.

A pontos hibakivizsgálás és a munkalap igazolásának érdekében minden esetben szükséges a bejelentést követő 4 órában a helyszínen tartózkodni.

Amennyiben nem a bejelentéstől számított 4 órás időablakban szeretné a hiba kivizsgálását, úgy kérjük, a bejelentés során jelezze időpont-egyeztetési igényét. Amennyiben bármilyen oknál fogva nem tud a helyszínen tartózkodni, kérjük, gondoskodjon meghatalmazott jelenlétéről.

Ürítés/töltés tevékenységet munkanapokon 8 és 14 óra között végezzük.

Kérjük, hogy a képviselet által aláírt ürítés/keringtetés leállítás megrendelő lapot a helyszínre érkező munkatársunknak adja át! Kizárólag a letölthető nyomtatványok között megtalálható formanyomtatványt áll módunkban elfogadni.