Közlemény a hibaelhárítási tevékenységekről

Tisztelt Ügyfeleink!

Társaságunk a rendkívüli helyzetben a műszaki jellegű felhasználói bejelentések kivizsgálásában az alábbi intézkedéseket vezeti be azonnali hatállyal.

A hibaelhárítási tevékenység a távhőszolgáltatás folyamatosságát és biztonságát érintő üzemzavarok kivizsgálására és elhárítására korlátozódik. Ezek az alábbiak:

  • egész épület fűtését és/vagy használati-melegvíz ellátását érintő, távhőszolgáltató kompetenciájába tartozó szolgáltatászavar kivizsgálása és elhárítása,
  • felhasználói rendszer kárelhárítás miatti ürítése-töltése.

 

Társaságunk munkavállalói a fertőzésveszély miatt a felhasználókkal telekommunikációs eszközökön keresztül kommunikálnak, a lakásban munkát nem végeznek.

A közszolgáltatatási feladatokon kívül eső műszaki szolgáltatásaink nyújtását átmenetileg felfüggesztjük. (pl. nem kárelhárítási, fogyasztói megrendelésre történő ürítés-töltés).

Helyszíni kivizsgálás vagy hibaelhárítást követően a Teljesítésigazoló nyomtatvány aláírása céljából a felhasználókat munkatársunk nem fogja személyesen keresni.

Tekintettel a rendkívüli helyzetre, a hibakivizsgálás szűkített kapacitással történik, ezért előfordulhat, hogy az Üzletszabályzat szerinti 4 órán belüli munkakezdést esetenként nem tudjuk garantálni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

FŐTÁV Zrt.