Rendkívüli eljárásrend a nyári karbantartási időszakban

Tisztelt Ügyfeleink!

A járványügyi helyzet miatt, a munkavállalók és a lakosság védelme érdekében a nyári karbantartási munkálatok időszakára az ürítések és visszatöltések kezelésére a FŐTÁV Zrt. speciális eljárásrendet vezet be május 15-től, vagyis a fűtési szezon végének napjától.

A május 15. után kezdődő, nyári karbantartási időszakban a társaság biztosítja az ingatlanok fűtési rendszerének (karbantartás vagy felújítás miatt szükséges) víztelenítését és visszatöltését, azonban ezek végrehajtása a vírushelyzetből fakadóan speciális szabályok alapján történik. A fertőzésveszély csökkentése érdekében az Ürítés/keringtetés leállítás megrendelőlap személyes helyszíni átvételére nem lesz lehetőség. A rendkívüli helyzet miatti változás, hogy az ürítéseket csak 08.01-ig végzi el a cég és a szolgáltatás a szabad kapacitás függvényében rendelhető.

A rendkívüli helyzet miatt a vállalat az alábbi csatornákon fogadja az ilyen megrendeléseket: A regisztrált képviselők internetes ügyfélszolgálatunkon is leadhatják igényüket, a Telefonos ügyfélszolgálaton pedig a 06-1-700-7000-es telefonszámon, de a kitöltött megrendelőlap a fotav@fotav.hue-mail címre, a 06-1-206-1545-ös fax számra vagy a 1509 Bp., Pf. 9. postacímre is megküldhető illetve leadható lesz a személyes ügyfélszolgálati irodákban, amennyiben lehetőség nyílik azok újranyitására.

Felhívjuk figyelmüket, hogy telefonos megrendelés esetén, a munkavégzés megkezdése előtt szintén szükséges a kitöltött és aláírt nyomtatvány megküldése társaságunkhoz! Kérjük, hogy a fentiekben felsorolt elérhetőségek valamelyikének segítségével juttassa el hozzánk a kitöltött dokumentumot!

A FŐTÁV Zrt. munkatársai minden megrendelés esetében telefonon keresztül felveszik a kapcsolatot a megrendelővel és egyeztetik a munkálat időpontját. Emiatt kiemelt fontosságú, hogy a munkálatok szervezése vagy díjmentes ürítés esetén a lakók tájékoztatása előtt várják meg az időpont-egyeztetést. Ez azokban az esetekben is érvényes, ha a megrendelés olyan csatornán keresztül érkezik, ahol előre megadható dátum, pl. az online ügyfélszolgálaton vagy a kitöltött nyomtatvány megküldésével. A rendkívüli helyzetben előfordulhat, hogy a csökkent kapacitás miatt az időpont-egyeztetés során munkatársaink a megszokottnál tágabb időintervallumot tudnak csak megadni a megrendelés teljesítésére.

Felhívjuk figyelmüket, hogy díjmentes ürítés esetén az ürítés és a visszatöltés pontos időpontjáról a lakóközösség tájékoztatása a közös képviselő feladata. Amennyiben a visszatöltés során folyás tapasztalható, akkor munkatársaink leállítják a töltést. Amennyiben a hiba gyorsjavítással elhárítható (kb. 15 perc), akkor folytatódik a visszatöltés, egyéb esetben új időpontot egyeztetünk. Ez abban az esetben is igaz, ha a díjmentes ürítés utáni töltés hiúsul meg. Ekkor a lakóközösség tájékoztatása szintén a közös képviselő feladata. Díjmentesen ürített épület esetében javasoljuk, hogy a közös képviselő vezessen listát azon ingatlanokról, ahol munkálatokat végeztek, mert időpont-módosulás esetén így könnyebb lehet az érintett lakók tájékoztatása.

Kérjük a közös képviselőket, hogy a fizetős ürítéssel járó munkálatok engedélyezése során körültekintően járjanak el, és továbbra is javasolt a munkálatok társasházon belüli összehangolása. Fizetős ürítések esetében a visszatöltés szintén a szabad kapacitás függvényében történik és munkatársaink egyeztetett időpontban végzik el a töltést.

A FŐTÁV Zrt. veszélyhelyzetben hozott speciális nyári karbantartási eljárásrendjének részét képezi, hogy rendkívüli esetben (pl. tömegesen jelentkező hibaelhárítás, pl. csőtörések) a már előre egyeztetett munkavégzések időpontját elhalaszthatja illetve a beérkező megrendeléseket a szabad kapacitás függvényében elutasíthatja.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 

FŐTÁV Zrt.