Ügyfélszolgálati irodák működésének ideiglenes felfüggesztése

A FŐTÁV Zrt. ezúton tájékoztatja fogyasztóit, hogy a koronavírus magyarországi terjedése miatt a társaság jelenleg minden  ügyfélszolgálati irodájában szünetelteti a személyes ügyintézést.

A FŐTÁV-DHK saját üzemeltetésű személyes ügyfélszolgálati irodáinak (Dél-budapesti ügyfélszolgálati iroda, XI. Barázda utca 20-30., Váci Greens, XIII. kerület Váci út 121-127., Kelet-pesti ügyfélszolgálati iroda, Árkád Üzletközpont, X. kerület Örs vezér tere 25/b) bezárása visszavonásig érvényes.

Az elkövetkező időszakban a FŐTÁV Zrt. ügyfelei ügyeiket az online ügyfélszolgálati felületen (http://www.fotav.hu/lakossagi-ugyfelek/ugyfelszolgalat/ugyintezes-interneten/) tudják intézni, ahol a számlázással, a pénzügyekkel, az adatok változásával, a műszaki ügyekkel kapcsolatos főbb ügytípusokat lehet rendezni.

Az online felület használata regisztrációhoz kötött.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy bizonyos esetekben az ügyintézési idő megnövekedhet, tekintettel arra, hogy ebben a helyzetben csak alapvető szolgáltatásokat nyújtunk, amelyeket az ÁSZF rögzít. 

A telefonos ügyfélszolgálat 0-24 órában kizárólag a műszaki hibabejelentésre érhető el.

Köszönjük ügyfeleink együttműködését, a kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket és türelmüket kérjük!

Budapest, 2020, március 23.

 

FŐTÁV Zrt.