Társaságunk az elektronikus ügyintézésről és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján biztosítja az elektronikus ügyintézést a felhasználók számára.
Társaságunk az elektronikus ügyintézést az E-papír-szolgáltatás segítségével biztosítja 2018. november 1. napjától az alábbi ügytípusokban:
- Jelenlegi díjfizető adatainak változása
- Tulajdonos változás
- Bérlő vagy használó változás
- Jelenlegi díjfizető számlázási címének változása
- Légtérfelmérés iránti igény
- Számlareklamáció
- Számlázással kapcsolatos információ
- Utólagos elszámolással kapcsolatos reklamáció
- Számlakézbesítéssel kapcsolatos reklamáció
- Átjelentkezés havonkénti számlázásra / Átjelentkezés részszámlázásra
- Részmennyiség módosítása
- Egyéb, számlával kapcsolatos tájékoztatás
- Egyenleggel kapcsolatos információ kérése
- Részletfizetési megállapodás iránti igény
- Hátralékegyeztetés
- Befizetési módokkal kapcsolatos ügyintézés
- Igazolások, számlamásolat, csekk iránti igény
- Díjelosztással kapcsolatos ügyintézés
- Közösség képviselőjének változása
- Aláírt díjfizetői melléklet megküldése
- ÁÜTSZ kötés/módosítás
- Üzemviteli módosítási igény jelzése
- Hőközponti kulcs iránti igény
- Fűtéskapcsolás megrendelés
- Épület fogyasztási adatai iránti igény
- Csatlakozás
- Fűtésszolgáltatással kapcsolatos reklamációk
- HMV szolgáltatással kapcsolatos megkeresés
- Ürítés/kizárás megrendelés
- Szolgáltatással kapcsolatos tájékoztatás kérése
Az e-papír szolgáltatás a https://epapir.gov.hu/ weboldalon érhető el, a bejelentkezéshez Ügyfélkapu regisztrációval szükséges rendelkezni.
Bejelentkezést követően először a címzettet kell kiválasztania: Budapesti Távhőszolgáltató Zrt, majd a FŐTÁV Nonprofit Zrt. nevével jelölt ügytípusok közül válassza ki az Önnek megfelelőt. A témacsoport mező a fenti két mező kitöltését követően automatikusan kitöltésre kerül. Ezt követően szövegesen begépelheti a társaságunk számára küldendő információkat, kérelmeket.
Kérjük, hogy amennyiben olyan megkereséssel fordul hozzánk, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, akkor azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez. Nyomtatványaink erről az oldalról tölthetők le.
Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleink számára lehetőség van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot az un. AVDH (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés) szolgáltatással benyújtani a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül társaságunkhoz.
A rendelkezési nyilvántartás (RNY) szolgál az ügyfelek ügyintézési rendelkezéseinek, illetve meghatalmazásainak rögzítésére. A rendelkezési nyilvántartás jelenleg a https://rendelkezes.kekkh.gov.hu/rny-public/ címen érhető el KAÜ-( Központi azonosítási ügynök ) szolgáltatáson keresztüli azonosítást követően.
Hivatali Kapu
Társaságunk elektronikus ügyintés biztosítására kötelezett szervezet számára biztonságos kézbesítési szolgáltatáson keresztül is elérhető az alábbi azonosító adatok felhasználásával:
Hivatal rövid neve: FOTAV
KRID azonosító: 203278135
Társaságunk SZÜF központi szolgáltatáson keresztül történő elérhetősége:
SZÜF-Magyarország.hu
A BKM Nonprofit Zrt. elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján készített Információátadási szabályzata itt érhető el.
Ügyintézés-interneten
Ügyfeleink részére továbbra is lehetőség van az on-line ügyintézésre. Az oldal elérhetősége: https://ugyfelszolgalat.fotav.hu/
Adatkezelési tájékoztató
A BKM Nonprofit Zrt. az e-ügyintézés során nem használ fel és nem kezel több személyes adatot, mint más kommunikációs csatornáin indított ügyintézése során. A személyes adatok kezelésével kapcsolatos tájékoztató az Adatvédelmi_tájékoztató.pdf (fotav.hu) linken érhető el.
Üzemszünet, üzemzavar esetére kialakított eljárásrend:
Az elektronikus ügyintézés során bármelyik e- ügyintézési oldalon üzemszünet vagy üzemzavar van, ügyfeleinknek a fotav.hu oldalon található elérhetőségeken, személyes vagy online ügyfélszolgálatunkon van lehetősége ügyintézést kezdeményezni.
Üzemszünet alatt az ügyfélkapu helyett az ügyfél által megadott egyéb címekre küldjük el a választ és a kért tájékoztatást.