Műszaki hibabejelentés 0-24 órában:
- Telefonos elérhetőség: 06-1-700-7000
- on-line bejelentés: http://www.fotav.hu/lakossagi-ugyfelek/ugyfelszolgalat/online-ugyfelszolgalat/
A pontos hibakivizsgálás és a munkalap igazolásának érdekében minden esetben szükséges a bejelentést követő 4 órában a helyszínen tartózkodni.
Amennyiben nem a bejelentéstől számított 4 órás időablakban szeretné a hiba kivizsgálását, úgy kérjük, a bejelentés során jelezze időpont-egyeztetési igényét.
Amennyiben bármilyen oknál fogva nem tud a helyszínen tartózkodni, kérjük, gondoskodjon meghatalmazott jelenlétéről.
Tájékoztatjuk, hogy az épületen belüli fűtési és melegvíz hálózat karbantartása a tulajdonosi közösség feladata, mivel az a közösség tulajdonát képezi.
Társaságunk felé történő műszaki hibabejelentésével elfogadja, hogy amennyiben az Önök közössége nem kötött társaságunkkal Átalánydíjas Üzemeltetést Támogató Szerződést, és amennyiben az Ön által igényelt kiszállás során megállapítást nyer, hogy a bejelentett hiba a lakó, vagy egyéb tulajdonosi közösség, vagy intézmény tulajdonában és kezelésében lévő hálózati elemekre vezethető vissza, vagy a hibakivizsgálás során megállapítják, hogy nem áll fenn a bejelentett hibajelenség, úgy a BKM Nonprofit Zrt. 6.400,- Ft + Áfa (27%), azaz összesen bruttó 8.128,- Ft fizetendő kiszállási díjat számláz ki az Ön részére.
Amennyiben munkatársunk a helyszínen anyagmentes, vagy kis anyagköltségű hibaelhárítást is végez, akkor 30 percenként 6.600,- Ft + Áfa (27%), azaz összesen bruttó 8.382,- Ft hibaelhárítási díjat számítunk fel.
A kiszállási és hibaelhárítási díjakról szóló számla fizetési módja minden esetben átutalás.
Amennyiben ez nem megfelelő Önnek, kérjük csekk igényét jelezze helyszínre kiérkező munkatársainknak.
Utolsó módosítás: 2022. 09. 01.