Ügyintézés telefonon

Tájékoztatjuk Tisztelt ügyfeleinket, hogy a BKM Nonprofit Zrt. telefonos ügyfélszolgálatának ünnepi nyitvatartási rendje az alábbi linken található.

A fenti időponton kívül a telefonos ügyfélszolgálatunk változatlan nyitvatartási renddel várja ügyfeleink hívását.

A Budapesti Közművek egységesíti telefonos ügyfélszolgálati hívószámait

Ügyfeleink hatékonyabb kiszolgálása és ügyfélszolgálataink összehangoltabb működése érdekében Társaságunk 2022. június 7-től - elnevezésükben is megújult - ügyfélszolgálati irodáiban új nyitvatartási rendet vezetett be. Az új nyitvatartási rend az alábbi linken érhető el.

Az egységesítés következő lépéseként racionalizáltuk az egyes divíziók (FŐTÁV Távhőszolgáltatási Divízió, FKF Hulladékgazdálkodási Divízió, FKF Köztisztasági Divízió, FŐKERT Kertészeti Divízió, BTI Temetkezési Divízió, FŐKÉTÜSZ Kéményseprőipari Divízió) telefonos ügyfélszolgálatait, és kialakítottuk a BKM telefonos ügyfélszolgálatának egységes IVR-menürendszerét, ahonnan ügyfeleink könnyen kiválaszthatják a kívánt divíziós szolgáltatást. 

2022. október 1-től telefonos ügyfélszolgálatunk minden, a Budapesti Közművek által nyújtott szolgáltatással (távhőszolgáltatás, hulladékgazdálkodás, köztisztaság, kertészet, temetkezés, kéményseprőipar) kapcsolatban egységesen az alábbi telefonszámon fogadja az érdeklődők hívásait: +36 1 700 7000.

A korábbi hívószámokon 2022. október 1-től ügyintézést már nem lehet kezdeményezni

 

A BKM telefonos ügyfélszolgálatának hívószáma 2022. október 1-től: +36 1 700 7000


Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása, telefonos menürendszer:. az alábbi linken található

A FŐTÁV műszaki hibabejelentés 0-24 órában érhető el.