Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a FŐTÁV Nonprofit Zrt. a hatályos járványügyi rendelkezésekkel összhangban április 12. napjától ismét megnyitja személyes ügyfélszolgálati irodáit. Az irodahelyszínek címét illetve az irodáink nyitvatartási rendjét itt találja:
http://www.fotav.hu/lakossagi-ugyfelek/ugyfelszolgalat/ugyintezes-szemelyesen/
A személyes ügyintézéshez kérjük, foglaljon időpontot az alábbi felületen:
(A nem időpontra érkező ügyfeleink esetenként hosszabb várakozási időre számíthatnak, megértésüket és türelmüket köszönjük.)
Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében az alábbi szabályok betartását kérjük:
- Az ügyféltérbe lépés előtt használja a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, és viseljen maszkot.
- Felhívjuk figyelmét, hogy egyszerre maximum 3 ügyfél tartózkodhat az ügyféltérben! Kérjük egyedül érkezzen az ügyintézésre, kísérő személy jelenléte indokolt esetben megengedett, egyébként kérjük, hogy a kísérő az irodán kívül várakozzon.
- A személyes ügyintézéshez szükséges azonosító okmányait - illetve amennyiben más díjfizetőnk nevében intéz ügyet, - kérjük, feltétlenül hozza magával a kitöltött és aláírt meghatalmazás nyomtatványt is. A nyomtatvány letölthető a honlapunkról:
http://www.fotav.hu/lakossagi-ugyfelek/letoltheto-nyomtatvanyok/
- Kérjük, hogy lázas, beteg állapotban ne keresse fel személyes ügyfélszolgálati irodánkat, helyette intézze ügyeit az online ügyfélszolgálatunkon!
https://ugyfelszolgalat.fotav.hu
Együttműködésüket köszönjük!