Tisztelt Ügyfeleink!
A járványügyi helyzet miatt, a munkavállalók és a lakosság védelme érdekében a rendkívüli egészségügyi helyzet időszakára az ürítések és visszatöltések kezelésére a FŐTÁV Nonprofit Zrt. speciális eljárásrendet vezet be március 11-től.
A Főtáv Nonprofit Zrt. biztosítja az ingatlanok fűtési rendszerének víztelenítését és visszatöltését. A fertőzésveszély csökkentése érdekében az Ürítés/keringtetés leállítás megrendelőlap személyes helyszíni átvételére nem lesz lehetőség.
A rendkívüli helyzet miatt a vállalat az alábbi csatornákon fogadja az ilyen megrendeléseket: A regisztrált képviselők internetes ügyfélszolgálatunkon is leadhatják igényüket, a Telefonos ügyfélszolgálaton pedig a 06-1-700-7000-es telefonszámon, de a kitöltött megrendelőlap a fotav@fotav.hu e-mail címre, a 06-1-206-1545-ös fax számra vagy a 1509 Bp., Pf. 9. postacímre is megküldhető illetve leadható lesz a személyes ügyfélszolgálati irodákban, amennyiben lehetőség nyílik azok újranyitására.
A FŐTÁV Nonprofit Zrt. munkatársai minden megrendelés esetében telefonon keresztül felveszik a kapcsolatot a megrendelővel és egyeztetik a munkálat időpontját. Emiatt kiemelt fontosságú, hogy a munkálatok szervezése esetén a lakók tájékoztatása előtt várják meg az időpont egyeztetést. Ez azokban az esetekben is érvényes, ha a megrendelés olyan csatornán keresztül érkezik, ahol előre megadható dátum, pl. az online ügyfélszolgálaton vagy a kitöltött nyomtatvány megküldésével.
A személyes találkozások elkerülése érdekében a szolgáltatás elvégzését igazoló teljesítés igazolások megrendelők általi helyszíni aláíratását a rendkívüli eljárásrend időszakában mellőzzük.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
FŐTÁV Nonprofit Zrt.