A FŐTÁV Zrt. ezúton tájékoztatja fogyasztóit, hogy a koronavírus magyarországi terjedése miatt a társaság 2020. március 16-tól a Dél-budapesti ügyfélszolgálati iroda kivételével (1116 Budapest, Barázda utca 20-30.) ügyfélszolgálati irodáiban szünetelteti a személyes ügyintézést. Az intézkedés visszavonásig érvényes.
Az elkövetkező időszakban a FŐTÁV Zrt. ügyfelei ügyeiket az online ügyfélszolgálati felületen (http://www.fotav.hu/lakossagi-ugyfelek/ugyfelszolgalat/ugyintezes-interneten/) tudják intézni, ahol a számlázással, a pénzügyekkel, az adatok változásával, a műszaki ügyekkel kapcsolatos főbb ügytípusokat lehet rendezni.
Az online felület használata regisztrációhoz kötött.
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy bizonyos esetekben az ügyintézési idő megnövekedhet, tekintettel arra, hogy ebben a helyzetben csak alapvető szolgáltatásokat nyújtunk, amelyeket az ÁSZF rögzít.
Az éjjel-nappal hívható telefonos elérhetőséget (06-1-700-7000) pedig műszaki hibabejelentésre használhatják.
A Dél-budapesti ügyfélszolgálati iroda nyitvatartási ideje:
Hétfő: 8:00-15:00
Kedd: 8:00-15:00
Szerda: 8:00-15:00
Csütörtök: 8:00-15:00
Péntek: 8:00-14:00
Köszönjük ügyfeleink együttműködését, a kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket és türelmüket kérjük!
Budapest, 2020. március 13.
FŐTÁV Zrt.