Ügyféltájékoztató - Sberbank

Tisztelt Ügyfeleink!

A Sberbank magyarországi tevékenységének ellehetetlenülése kapcsán, az ezen pénzintézetnél számlát vezető Ügyfeleink érdekében, a BKM Nonprofit Zrt. – kiemelten a FŐTÁV Távhőszolgáltatási Divíziót érintően, – az alábbi intézkedést hozta, illetve alábbi kérésekkel fordul az érintett ügyfelekhez:

A BKM Nonprofit Zrt. a továbbiakban nem végez semmilyen tranzakciót a Sberbank-nál vezetett folyószámlák vonatkozásában.

A számlák fizetési határidőre történő teljesítése érdekében kérjük, válasszák az Önöknek megfelelő egyéb fizetési módokat, pl. átutalást másik banknál vezetett folyószámláról, bankkártyás fizetést on-line ügyfélszolgálati portálunkon, készpénzes vagy bankkártyás befizetést ügyfélszolgálati irodáinkban, vagy akár a postai csekkes fizetést.  

Vevői túlfizetés esetén kérjük, jól beazonosítható módon jelezzék a visszafizetés folyósításához szükséges rendelkezésüket.

További kérdés esetén kérjük, vegyék fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatainkkal, ahol munkatársaink készséggel tájékoztatják Önöket a számlák egyéb módon történő kiegyenlítésének lehetőségeiről, illetve fogadják a visszafizetések folyósításához szükséges rendelkezésüket.

Tájékoztatjuk Önöket továbbá, hogy a BKM FŐTÁV személyes ügyfélszolgálati irodáiban lehetőség van készpénzzel és bankkártyával fizetni, ügyfélszolgálati elérhetőségeinket megtalálják honlapunkon, az alábbi linkre kattintva:  

FŐTÁV (fotav.hu)

Együttműködésüket köszönve,

BKM Nonprofit Zrt.